بهترین ژست های عکس برای افراد چاق

برای انداختن عکس های زیبا نیاز به عکاس یا دوربین حرفه ای نیست  همین که ژست های مناسب انتخاب کنید عکس های فوق العاده ای خواهید داشت.شاید خیلی از خانم های چاق از عکس انداختن متنفر باشند و به خاطر اندامی که دارند در عکس ها بد می افتند در این بخش از دنیای مد نمناک بهترین ژست ها برای خانم های چاق و ترفندهای لاغر افتادن در عکس ها را به شما میگوییم.

ژست های عکاسی برای خانم های چاق

ژست عکاسی

ژست عکاسی برای زنان تپل

– برای اینکه به روش مرموزانه ای در عکس ها لاغر تر بیوفتید باید پاهایتان را ضربدری قرار دهید، این یکی از بهترین ترفندهای عکاسی برای خانم های چاق و خانم هایی که پاهای تپلی دارند است.

– اگر برای عکس انداختن ژست نشسته انتخاب میکنید نباید تکیه دهید بلکه باید کمر کاملا صاف و سرتان را به سمت دوربین جلو بدهید.

ژست عکس زنانه

ژست عکس زنانه برای زیباتر دن عکس ها

– برای اینکه بازوهایتان را لاغر تر نشان دهید نباید آن ها را به بدن تان بچسبانید، برای عکس انداختن یکطرفه به سمت دوربین بایستید و دست تان را روی کمرتان قرار دهید تا بازوها با بدن فاصله داشته باشند.

– برای رهایی از داشتن غبغب در عکس ها باید سرتان را جلو بیاورید و همچنین زبان تان را به سقف دهان تان بچسبانید.

ژست عکس زن چاق

ژست عکس برای مخفی کردن غبغب

– اگر از چاقی پاهایتان ناراحت هستید برای اینکه پاهایتان در عکس ها لاغر تر بیوفتد باید بین ران ها فاصله باشد و به هم نچسبند زیرا وقتی ران ها به هم میچسبند بزرگتر از آنچه هستند دیده میشوند.

– یکی از ژست های مناسب برای خانم های چاق این است که به حالت سه رخ مقابل دوربین قرار بگیرند، شانه ها را عقب بدهند و وزن شان را روی یک پا بیندازند.

ژست عکاسی افراد چاق

ژست عکاسی افراد چاق

دیدگاهتان را بنویسید