انواع مصالح سیمانی

نقش اساسی شهر بتن در تولید مصلح سیمانی با کیفیت

فرآورده های سیمانی امروزه نقش اساسی در ساختمان سازی دارند. مصالح سیمانی به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که هریک از آنها ویژگی های متفاوتی در مقایسه با یکدیگر خواهند داشت. برخی از مصالح ساختمانی پیش ساخته هستند که با کنار هم قرار گرفتن باعث خلق سازه های متفاوتی می شوند. اما برخی از مصالح ساختمانی به صورت خشک و یا آماده تولید شده اند. بتن آماده از جمله مصالحی است که به دلیل مزیت های بسیار، مورد توجه قرار گرفته است. از جمله مهمترین ویژگی های بتن آماده می توان به مقاومت بالای آن اشاره کرد چرا که کلیه مواد اولیه آن با نسبت های دقیق با یکدیگر مخلوط شده اند و ساختار مستحکمی به وجود آورده اند. اما آیا تمامی مراکز تولید کننده مصالح ساختمانی مناسب خرید هستند؟ توجه داشته باشید که ممکن است برخی از کارگاه ها از مواد اولیه متفاوت یا کمتری استفاده کنند که این امر باعث شناسایی هرچه راحت تر مراکز معتبر خواهد شد. توجه داشته باشید که شهر بتن  باکیفیت ترین محصولات را در اختیارتان قرار خواهد داد. در ادامه توضیحات کامل تری در خصوص قیمت سیمان و بلوک سبک ارائه نموده ایم.

خرید بتن آماده

خرید بتن آماده

برای خرید بتن آماده راه های متفاوتی پیش رو خواهید داشت. در حالت کلی روش های خرید به دو نوع حضوری و غیرحضوری دسته بندی می شوند. منظور از روش حضوری همان مراجعه به مراکز سطح شهر است که این روش به دلیل وقت گیر بودن کمتر مورد توجه قرار می گیرد. روش غیرحضوری هم به وب سایت های اینترنتی نسبت داده می شود. روش غیرحضوری که خرید از وب سایت ها و شبکه های مجازی است امکان خرید در کوتاه ترین زمان را به شما خواهد داد. شهربتن یکی از مراکز فعال در این زمینه است که با استفاده از به روزترین دستگاه ها و تجربه کارشناسان خود توانایی ارائه بهترین محصولات را خواهد داشت. پشتیبانان شهربتن نیز به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. و می توانید به صورت روزانه قیمت سیمان و انواع افزودنی های معدنی مانند قیمت کندگیر کننده ها و حباب ساز ها را از آن ها جویا شوید.

 

بتن آماده و مزیت های آن

محصول بتن آماده را می توان کاملا از نام آن شناخت. بتن آماده از جمله پرکاربردترین فرآورده های بتنی است که در صنعت ساختمان سازی برای بخش های مختلف کاربرد دارد. بتن آماده از جنبه های مختلفی به انواع متفاوت دسته بندی می شود که هریک از آنها ویژگی های متفاوتی با یکدیگر دارند و می توانید متناسب با نیاز خود اقدام به انتخاب بهترین مورد نمایید. قیمت بتن آماده با توجه به عوامل مختلف در تعیین آن از جمله قیمت امروز سیمان ، متفاوت خواهد بود. استفاده کردن از بتن آماده مزایای بسیاری هم خواهد داشت که از جمله مهمترین مزیت های آن می توان به صرفه جویی در زمان اشاره کرد. با استفاده از بتن آماده می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن ستون ها و سقف ساختمان را به خوبی پوشش دهید. این در صورتی است که با گرفتن ملات دستی هم به وقت بیشتری نیاز بوده و هم هزینه بیشتری خواهد برد. یکی دیگر از مزیت های آن به مقاومت آن مربوط است. مقاومت بتن آماده بسیار بیشتر از بتن های معمولی است و امکان شکستن آن نیز پایین است. سنگ ریزه هایی که در داخل بتن آماده هستند باعث افزایش چشمگیر مقاومت آن شده است.

 

قیمت بتن آماده

قیمت بتن آماده

قیمت بتن آماده را نمی توان یک رقم ثابت دانست چرا که قیمت آن به موارد مختلفی مانند قیمت سیمان فله بستگی خواهد داشت و تنها در صورت شناخت این موارد می توانید میزان قیمت بتن را مشخص کنید. یکی از عوامل تعیین کننده در قیمت بتن آماده را می توان عیار آن دانست چرا که طبیعتا در صورت زیاد بودن میزان سیمان، قیمت بتن آماده نیز افزایش پیدا خواهد کرد. کیفیت بتن حرف اصلی را در تعیین قیمت بتن آماده خواهد زد. بی شک در صورتی که محصول از کیفیت بالایی برخوردار باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. برخی از شرکت ها به منظور جلب توجه اقدام به ارائه بتن آماده با قیمت ارزان کرده اند که البته این نوع بتن ها کمبود هایی در مواد تشکیل دهنده خود دادند و به همین دلیل مقاومت کمتری نیز خواهند داشت و توصیه می کنیم که به جای این محصولات اقدام به خرید محصولات باکیفیت نمایید. اما در حالت کلی خرید بتن آماده باعث صرفه جویی در میزان هزینه هایتان خواهد شد.

 

بتن آماده عیار ۶۰۰

بتن آماده عیار ۶۰۰ از جمله مقاوم ترین انواع بتن ها است. در ساختار این بتن از ۶۰۰ کیلوگرم سیمان در یک متر مکعب از بتن استفاده شده است. این بتن ساختاری بسیار مستحکم خواهد داشت و برای سازه هایی استفاده می شود که نیاز به نقلومت بالا دارد. برای مثال؛ در صورتی که از ستون های نازک تری نسبت به استاندارد برای ساخت آپارتمان استفاده شود بهتر است سیمان عیار بالا مثل عیار ۶۰۰ برای ستون ها استفاده شود که مقاومت بالایی هم داشته باشد. قیمت بتن آماده عیار ۶۰۰ با توجه اینکه به عوامل مختلفی مانند قیمت سیمان بستگی دارد، متفاوت خواد بود.  بتن عیار ۶۰۰ را می توانید برای بخش های مختلف ساختمان استفاده کنید که البته این نوع بتن کمتر مورد توجه قرار می گیرد. شهربتن اقدام به تولید بتن عیار ۶۰۰ به صورت عمده کرده است و می توانید متناسب با مصرف خود اقدام به خرید بتن نمایید. توجه داشته باشید که بتن های تولید شده در این شرکت از بالاترین درجه کیفی برخوردار هستند و دلیل این امر، مخلوط شدن کامل مواد اولیه و اضافه کردن درست آنها دانست.

قیمت بتن آماده عیار ۶۰۰

 

قیمت بتن آماده عیار ۶۰۰

قطعا گران قیمت ترین ماده اولیه برای ساخت بتن، سیمان است. میزان سیمان استفاده شده برای تولید بتن عیار ۶۰۰ بیش از سایر انواع بتن آماده است و به همین دلیل باید انتظار قیمت بالاتری نیز برای بتن عیار ۶۰۰ داشت. اما قیمت این نوع بتن تحت تاثیر عوامل متعددی است و به دلیل نوسانات قیمت امروزی، نمی توان قیمت دقیقی برای آن در نظر گرفت. مسئولین شهربتن به منظور جلب رضایت مشتریان اقدام به ارائه بهترین محصولات با نازلترین قیمت ها کرده اند و می توانید به راحتی نسبت به خرید محصول از آن اقدام کنید. برای مشاهده قیمت دقیق بتن آماده عیار ۶۰۰ می توانید به وب سایت اینترنتی شهربتن مراجعه کرده و پس از مقایسه انواع اقسام بتن ها، نسبت به خرید اقدام کنید. بتن آماده با توجه به میزان قیمتی که دارد از سایر انواع بتن ها بسیار مناسب تر است.

برگرفته از وب سایت فروشگاه اینترنتی شهر بتن به آدرس اینترنتی https://shahrebeton.com

 

 

دیدگاهتان را بنویسید